.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پورمحمدي ازاحتمال نامزدي خوددر انتخابات خبرداد

رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: احتمال حضور خود را در انتخابات آتي تأييد مي‌كنم اما هنوز زمان آن نرسيده كه بتوان با صراحت صحبت كرد

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس حجت‌الاسلام مصطفي پور‌محمدي عصر امروز در جمع خبرنگاران افزود: بسياري از اوقات جابه‌جايي‌ها درمان ضعف نيست و نبايد مديران ارشد را تغيير داد، به خصوص در استان‌ها كه اين امر به مصلحت نيست.
وي با اظهار بي‌اطلاعي از علت توقيف نشريه شهروند امروز، گفت: با حوزه افكار عمومي بايد با جنس خودش برخورد كرد، چرا كه اين حوزه لطيف و بسيار حساس است و ابزار لازم خود را مي‌طلبد و كسي كه به مرز خطوط قرمز نرسيده است، بايد حرمتش حفظ شود.
رئيس سازمان بازرسي كل كشور خاطر نشان كرد: مجازات كسي كه جرمي را مرتكب مي‌شود براساس آموزه‌هاي دين اسلام بايد در حد جرم مرتكب شده باشد و چنانچه مجري قانون حتي ذره‌اي زياده‌روي كرد بايد پاسخگو باشد.
وي تأكيد كرد: با حوزه رسانه و افكار عمومي بايد با هوشمندي و فراست برخورد كرد و تا زماني كه به مرزهاي خطوط قرمز پا نگذاشته‌اند برخوردها نبايد تند باشد، همانطور كه خودم نيز تاكنون سعي كرده‌ام درگير مطالبي كه در رسانه‌ها منتشر مي‌شود نشوم و حتي اعلام موضع نمي‌كنم.
پورمحمدي افزود: گاهي ممكن است كه رسانه‌اي عنوان كند كه وزيري خوب كار كار كرده است يا نه، كه راه حل برخورد با اين موارد اين است كه در يك مصاحبه مطبوعاتي يا برنامه اعلام كنيم كه واقعيت چه بوده است و راهي غير از اين وجود ندارد.
وي بازرسي در خصوص وضعيت بنگاه‌‌هاي زود‌بازده را موضوع در دست بررسي سازمان بازرسي برشمرد و گفت: اين يكي از موضوعات جدي و در حال بررسي است كه به تمام استان‌ها نيز برنامه داده شده تا در اين خصوص تحقيق و بررسي كنند.
وي تصريح كرد: تاكنون 22 استان گزارش‌هاي خود در اين خصوص به مركز ارائه كرده‌اند و منتظر هستيم تا بقيه استان‌ها نيز ارسال كنند تا گزارش جامعي راجع‌ به بنگاه‌هاي زود‌بازده ارائه دهيم و سعي خواهيم كرد از اين تحقيق‌ها، بخشي را كه لازم است را به رسانه‌ها اعلام كنيم.
پورمحمدي در خصوص كانديداتوري خود در رقابت‌هاي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري نيز اظهار داشت: احتمال حضور خود را در انتخابات تأييد مي‌كنم اما با توجه به اينكه هنوز زمان آن نرسيده كه بتوان با صراحت صحبت كرد، نمي‌توانم تصميم خود را با قطعيت بيان كنم.
پور‌محمدي سفرهاي متعدد خود را نيز در راستاي آشنايي بيشتر با مردم و مشكلات آنها برشمرد و افزود: اين سفرها تبليغاتي نيست و من در زمان فعاليت در وزارت كشور نيز به عنوان يكي از وزراي پر سفر بودم كه مصاحبه‌هاي مطبوعاتي فراواني نيز داشتم و علاقمند هستم به هر استاني كه سفر مي‌كنم در جمع دانشگاهيان و حوزويان نيز حضور يافته و با آنها صحبت كنم.
وي همچنين با اشاره به دريافت بيش از 16 هزار مورد گزارش، اطلاع‌رساني و شكايت سال گذشته در اين سازمان، تصريح كرد: امسال اين آمار كمي افزايش يافته، اما بيشترين شكايت‌هاي دريافتي از حوزه شهرداري‌ها در سراسر كشور است.
وي افزود: اين شكايت‌ها بيشتر در خصوص تغيير كاربري، عوارض، جرايم و كميسيون ماده پنج است كه علت اين امر نيز به دليل گسترده بودن اين نهاد در سراسر كشور است.
پور‌محمدي در خصوص پرونده پاليزدار نيز اظهار داشت: خود من و دادستان در علني برگزار شدن دادگاه اين فرد اتفاق نظر داريم، چرا كه تنها راه منطقي براي روشن شدن حقيقت براي مردم علني برگزار شدن اين دادگاه است.
وي در خصوص انتخابات استانداران از افراد نظامي خاطر نشان كرد: تنها پنج استاندار از نيروهاي سپاهي، انتظامي و ارتش است كه اين موضوع با وجود فراواني نيروهاي نظامي عجيب نيست، اما هيچ يك از استانداران از نيروهاي اطلاعاتي نيستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.